fix post
 
 
 
kyumin land

fix post

نویسنده : Admin_SHahrZad | تاریخ : 12:46 - سه شنبه 19 مرداد 1398برچسب:fix post,kyumin,

 

 

"توجه "توجه  "

 

دوستان با همه این ادرسایی که در زیر بهتون میدم

 

میتونید وارد فنکلاب بشین 

 

اگه یکیش وارد نشد اون یکی رو بزنید

 

همشون وارد فن کلاب میشن.

 

به دوستاتونم بگین.

 

kyuminland.mahtarin.com/

 

http://kyuminland.glxblog.com/

 

http://kyuminland.loxblog.ir/

 

http://kyuminland.lxb.ir/

 

http://kyuminland.loxtarin.com/

 


http://kyuminland.loxblog.com/

 

 




به فنکلاب


یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین

زوجهای سوجو

"کیومین"

"کیوهیون و سونگمین"

درایران

خوش امدین

اینجا مکانی برای جمع شدن

همه کیومین شپیرا و جویراست



اینجا هر مطلب و خبر وعکس و کلیپی

باشه

به همراه فیکشنهایی
 
از کاپل محبوبمون رو قرار میدیم

و

هراتفاقی بیوفته ما باز کنار کیومین

میمونیم و

از رفاقت عاشقانشون به هم حمایت

میکنیم



ایمیلهای مدیرهای فنکلاب

parisa_9288@yahoo.com

shahrzad.137joy@yahoo.com

MaMi_fereshteh25@yahoo.com

اکانت فن کلاب در اینستا

kyumin_land

امیدواریم لحظه های سراسر کیومینی

در اینجا داشته باشین...


جدول اپهای روزانه

 

فیک های کیومین

"فیک ها همه مطلق به این سایت و نویسنده

است و استفاده از انها به هر نحو ممنوع است"

 

 

نام فیک نویسنده/مترجم روزای آپ
ماه شب چهاردهم مطهره

شنبه- سه شنبه 

who killed the girl منصوره سه شنبه
My flower boy نمو یکشنبه-چهارشنبه
بالماسکه مامی(مترجم) یکشنبه/ پنج شنبه
 فرشته سیاه
Zshd یکشنبه-چهارشنبه
عشق کافی نیست  نمو دوشنبه_جمعه ها
آسمان مشکی 2 negin-sj  پنج شنبه
 عشق میرا

ملیکا(مترجم) 

 چهارشنبه
 خطوط سرنوشت میترا(مترجم)  پنج شنبه( یه هفته در میان) 
 اعتماد castiel  پنج شنبه
تک شاتی    ....

جمعه ها

"رمزش دوبار عدد کیومینه"
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

sss501
ساعت23:50---20 آبان 1394
slaaaaaaaaaaaaaam
miiiiiiiis u sooooooooooooooo much
bade moddathaaaaa lapamo emshab roshanidam o omadam delam tangetun shode bud
az vaghtiii eunhaemam k raftan badtar halam gereftast

rasti babate asemane meshki basiiiiiiiiii mamnoon o kooomaooooo..
meeeer30..nakhaste


باران
ساعت22:25---18 آبان 1394
سلام مجدد
وااااااااقعا ني ني داره تو راه؟ اخييي عزيزم جوير مامان نازييييييييي دلم قنج رفت يهو
بسي هم من ني ني دوست ميدارم

پاسخ:نمو...؟اره عشقم نی نی داره..قراره پسر شه کیو بشه مال من...خخخ


Parii Gamerr
ساعت17:26---16 آبان 1394
سلام عزیزم خوفی ! راستش من دارم فیکاتون و میخونم خیلی دوستشون دارم.البته تازه شروع کردم.از اونجایی که دیدم سلیقه هامون یکیه شماهم کیومین شیپری بلاخره کیومونم هست گفتم اگه مایل بودی تبادل کنیم.خیلی خوشحال میشم با هم همکاری کنیم تچکرات فراوان روزتون کیومینی
مامی: سلام به رو ماهت عشقم. خیلی هم خوب و عالی.. خوشحالیم که دوسشون داری^_^ اومو یه جویر به جمععون پیوست و البته یه گیمر خففن.. لاو یوو جوجه..خخخخ. بله خیلی هم خوشحال میشیم. البته ما داریم ادرسو عوض میکنیم. تا اخر هفته میریم از اینجا ولی خیالت تخت لینکت میکنم... تو خونه جدید میبینمت.. لاو یووو سوو ماچچچچچچچچچچچچچچچچچ


باران
ساعت16:43---8 آبان 1394
سلام و عرض ادب و احترام
بچه ها فيك عشق كافي نيست آپ نميشه؟
پاسخ: سلام به رو ماهت جوجه.. چرا عزیزم من قبلا تو پستام گفتم که نمو نی نی داره تو راه و یکم سختشه.. ولی داره همه سعیشئ میکنه که برسونه بهمون.. پس یکم صبور باشین.. به خاطر مامان کوجولوم... ممنونم جوجه


شیمین
ساعت16:07---7 آبان 1394
تقویم ابان خیلی قشنگ ورویاییه
پاسخ:خوشحالم خوشت اومده...کار منیجرمن حرف نداره


leemaysa
ساعت22:56---28 مهر 1394
سلام می گم دیگه فیک بالماسکه اپ نمی شه
پاسخ:فنکلاب تو دهه اول محرم اپ نمیشه فیکاش بالماسکه هرسری داره اپ میشه فقط نامنظمه...الانم دست ترجمس


BLUE CLOUD
ساعت16:33---17 مهر 1394
اوه تچکر از خوش آمد گویی گرمتون ^-^
بسی شاد گشتم ^-^
بلی بلی بنده الفم ولی میشه گفت نسبت به بقیه تازه الفم و کوچولو ترم میباشم ..0-0..
همچنان تچکر مینمایم ^-^
مامی: جای درستی اومدی... اینجا دقیقا لونه جوجه هاست...خخخخ منم مامی شونم.. ما هم موتوچکریم که به جمعمون پیوستی... لاو یووو سوو ماچ جوجه. خوش بگذره اینجا بهت


Sunny
ساعت18:52---14 مهر 1394
سیلاممممم...مامی فریییی...شهرزادددد
واییی بسی ذوق دارم که دوباره اومدم اینجا...تازه یواشکی بیشتر حال میده...
احوالتون چیطورس؟؟
دلم واسه همه تنگ شدهههههه..
.میخواسم تلگرامو ترک کنم باید می بستنم ب تخت از بس خمارش بودممم...
هعییییی ...
دیدم سراغ اکسیر جوانی رو گرفته بودن عذاب وجدان گرفتم خودم...بسی شرمسارم الان...عرضه ندارم یه فیکو تموم کنم... کتاب تستامو یه دور تموم کنم صلوات...
اومدم فقط اعلام وجود کنم و برم ب درد خودم بمیرمممممم
کنکور خرررررررر است...مخصوصا اگه پشتشم مونده باشی...

پاسخ: جییییییییییییغغغغغغغغغغ ... سانننننننننیییییییییی بدو بیااابخخلممممم... جوجه نازززم... دلم برات شده بود قد نخوود.. تو خوب باش ما هم خوبی؟؟ مراقب خودت هستی دیگه نه؟؟؟ تفففف... تف به این بلای خانمان سووز.. تفففففففففف.... کتاب تستارو باید لقمه کنی با عسل بخوری.. خخخخخخخخخخخخ عب نداره بعدا که تونستی بشین سر فیکت.. الان درست واجبتره.. یااااا زبونتو گاز بگیرر عههههه.. جوجه زشششششششششت. نروو جوجویاااااااا T_T دلم.. برات تنگ میشه.. خوب درس یخون. فایتینگ جوجه


زهرا س
ساعت21:56---12 مهر 1394
چند روزه اپ نکردین چرا؟!
پاسخ: سلام عشقم.. یسس میدونم.. تو پستم توضیح دادم.. دونت ورری مهر خر است :|||


BLUE CLOUD
ساعت18:28---7 مهر 1394
اهم اهم سلام ^^
هم اکنون بنده از حالت سایلنتی در آمده و حضور خود را اعلام نموده ، و از این لحظه همراه شما خواهم بود . ^-^
خوب البته مدت زیادی هم نیست که اینجامااااا
فکر نکنم بیشتر از یک ماه بشه
بنابراین میشه گفت که خواننده جدیدم ..^^..
امیدوارم منو هم توی جمعتون بپذیرین ..0-0..
باتچکر ^-^
مامی: ککک سلام به رو ماهت جوجه. واایی یاد خودم افتادم.. منم یه زمانی سایلنت بودم.. یه سال پیش البته ..کککک. خوش اومدی.. مرسی که همراهی میکنی مارا.. میدونم ... مث خودمی من اولا روم نمیشد برا همین نمیحرفیدم. ای جانمم جوجه الفی عایا؟؟؟ چاکر خواه شوما میباشیم^_^.. امیدوارم بهت خوش بگذره اینجا البته .. اینجا ماله همه اس عشق من.. شوما هم رو تخم چشم ما جا داری. مرسی که اینجای.. بوس رو لپات


شیمین
ساعت16:09---27 شهريور 1394
می خواستم از نویسنده ی اکسیر جوانی تشکر ویژه کنم واقعا فیکش معرکس
پاسخ:ممنونم عزیزم. حتما بهش میگم، خوشحالم که دوسش داشتی. بوس رو لپات


sara83
ساعت10:39---27 شهريور 1394
من فیک رسوایی رو خوندم ادامش کو باقیش و نوشتن یا نه موندم تو خماری
مامی: انشالا به زودی ادامه اش و میذاریم.. نویسنده داره مینویسه کمی صبور باش جوجه مخسسسسسسسسسی


bita
ساعت2:10---26 شهريور 1394
برای منم باز نمیشه..ببین صفحه جانبی نه..همین صفحه اصلی..وقتی رو یه مطلب کلیک میکنم دیگه نمیاد...

پاسخ:راستش دقیق نفهمیدم چی میگین... اما اگه منطورتون اینه که روی لینک میزنین ولی لینک باز نمیشه و هیچ اتفاقی نمیفته..خوب اگه با گوشی میاین به خاطر اینه که مرورگر گوشی نمیتونی جای لینکای رو درست تطبیق بده.. برای همین وقتی رو نوشته میزنین هیچ اتفاقی نمیفته. جای لینک یکم اونور از نوشته اصلیه باید یکم عقبتر یا جلتورشو بزنین تا لینک و پیدا کنین.. وقتی رو لینک میزنین یه هایلایت ابی رو لینک ایجاد میشه. اینجوری میتونین بفهمین لینک کجاست. که بتونین روش کلیک کنین... این مشکلو منم با تبلت دارم. .. البته بازم مطمئن نیستم مشکلتون همین باشه یا نه... اگه این نیست بیشتر توضیح بدین برام... ممنون جوجه


لی سوجین
ساعت1:21---26 شهريور 1394
اقا چرا نمیشه تو یه صفحه دیگه بازش کرد مثلا فیک ها رو تو یه صفحه جداگانه خوند ببین چه مشکلی داره خو الان من نمیتونم ابنبات رو بخونم خووووووووووو
مامی: منظورت ادامه مطلبه؟؟ متوجه منظورت نمیشم.. باز میشه که ما هیچی تو صفحه جانبی نمیذاریم.. فیکا همه تو ادامه مطلبه


KIM SUHY
ساعت3:16---24 شهريور 1394

مامی ولش کن نمیخواد قالبه وبو عوض کنی من رفتم با گوشیم نگا کردم دیدم میشه شرمنده اولش نشد فک کردم کلا نمیشه ولی الان شد ببخشید بازم
مامی: باوششش. دشمنت شرمنده بوس رو لپات


KIM SUHY
ساعت2:35---24 شهريور 1394
سلام مجدد برای لب تاب قالبش خوبه ولی برای گوشی نصف میاد نوشتهاش

KIM SUHY
ساعت17:12---23 شهريور 1394
سلام مثله اینکه نظره قبلی من نیومده هین دیشب گذاشتمش میشه قالبه وبلاگ رو عوض کنین ممنون میشم
پاسخ:عزیزم مشکل قالب چیه مگه...؟


sara83
ساعت12:45---23 شهريور 1394
عاشق اعدامی رو خوندم عزیزم سونگمین خیلی گوگولی بود خیلی باحال بود
کیو هم بعدش باحال شد خودش نفهمید چطوری عاشقش شد عالی بود بچنوم خوشمل بود دوست داشتم عالی بود مرسی عزیزم
پاسخ:مرسی عزیزم که نظرتو گفتی..کارای نینا طرفداراش زیادن... فدای توو


KIM SUHY
ساعت1:51---23 شهريور 1394
با عرض پوزش میشه قالب وبو عوض کنین ؟؟ ممنون میشم
پاسخ:چرا عزیزم...قالب برای اکثریت مشکی نداره


شیمین
ساعت8:39---22 شهريور 1394
ببخشید مییشه فیک عشق در رم رو واسه دان بزارید؟
پاسخ:چشم عزیزم به زودی


sss501
ساعت16:59---21 شهريور 1394
salam mami juni
na azizam gozineye save vase zakhire esm o email o gife tashakoram k mizashtam nadare inja.manam k tanbal
mer30 k esme dadashimo ham tu moarefiye fica mizari ta manam motevajehe hozuresh besham o down konam.
rastesh hanuz nashode k ina k down kardam bekhunam.bekhunameshun hatman laghal vase arze tashakkor k vazifm midunam miyam 2bare mozahem misham azizam.
pishapish o pasaapas babate zahmatayi k mikeshi aval az khode daste golet badam az tak take bacheha mamnonam.
meeeeeeeeeeer30 nakhaste.
hamegi movaffagh bashin.


باران
ساعت15:36---21 شهريور 1394
سلام..شما رمز وب ليتوك رو داريد؟كامنتاروخوندم ديدم انگارداريدش.اگه داريد ميشه به منم بديدش؟


راضیه
ساعت15:01---21 شهريور 1394
سلام وعرض ادب به ادمین های این فن پیج
فن پیجتون عالیه البته به نظرمن فیک فرشته سیاه که ازzshd تواین پیج گذاشته شده پیجتون بهترم کرده...فیکش واقعافوق العاده بود...به دوستان فیک خون توصیه میکنم اینوبخونن...محشره محشر
امیدوارم بازم ازzshdتوی فن پیجتون فیک بذارید
ممنون میشم
ممنون ازت دوست جونم@zshd
پاسخ:سلام عزیزم.. معلومه خوندیشاااا..ای شیطون..اره من خودم چند پارتشو خوندم خیلی خوشم اومد... ایشون هر چندتا فیک بنویسه رو تخم چشامون ما تو جدول میذاریمش...به خودشم بگین..


الهام
ساعت0:53---19 شهريور 1394
اوووووف نه عزیز زحمتت میشه..قبل کنکوور میرفتم از اون به بعد نرفتم پس آپ نشده .. ویندوزمو عوض کردم همه چیم پریده
وب لیتوک هم یه ایمیل از سامی دارم ببینم جواب میده نشد بهت میگم اگه رمزشو پیدا کردی میپرسم ازت
بازم تچکرررررررررات
پاسخ: زحمتی نیس عشقم.. باشه اگه پیدا نکردی بگووو بهت بدم. بوووووووووووس. و فداتتتتتتتتتتت


الهام
ساعت16:47---18 شهريور 1394
سلوووووووووووموم

بازم من مزاحم

قبلا وب داستانای لیتوک میرفتم الان میرم میگه رمز درست نیس مگه رمزش انجل نبود ؟؟

یکیم رمز وب sj-elf نیس

ممنون تچکراااااااااااااااات
مامی: سلام به رو ماهتتت مزاحم کدومهه شما تاج سری.. جوونم؟؟؟ چرا عشقم مرمزش انجل بود ولی فکر کنم عوضش کرده.. من رمز جدیدشو ندارم و اون یکی وبم ماله جوجمه ولی اونجا خیلی اپ نمیشه .. اپ بشه اول به من میگه.. با این حال من رمزشو ندارم هر دفعه از خودشش میگیرم.:||| میخوای ازش بپرسم بگمت؟؟؟ هوووم؟؟؟


ابليس
ساعت13:43---17 شهريور 1394
ن ن رمز..من داستان دان نميکنم بااين سرعت نت بااين گوشيه داغون...سرويس شدم تااينکامنتوگذاشتم ميدونى...چقدسخته اينجاکامنت گذاشتن...سرورشبهاى رويابهترنبودميهن بلاگ بودنبود..يادم نميادمخم گوزيده يه قرنى نبودم اون بهترنبودبودهان نبوداصن بمن چه
مامی: عزیزم پست نظر سنجی رو بخون.. اونجا توضیح دادم. ممنون که گفتی


ابليس
ساعت0:09---16 شهريور 1394
شمافرنازوميشناسين ازدى ماهه ديگه اپ نميکنه البته تووبلاگش گفته ازدواجيده,فقط خواستم بدونم کسى رمزه دوقسمت اخرپاىان شبشونداره,راستى شما همون بکس شبهاى رويايين ديگه ن
پاسخ:سلام عزیزم..بعله فنا از دوستای خوب ماست...پایان شبو کاملشو برای دانلود گذاشته بود تو وبلاگش فک کنم ماهم گذاشتیم تو دانلودهامون..اره عزیزم ما نویسنده های شب های رویاییم


sss501
ساعت22:07---13 شهريور 1394
salam mami juni
ghorbunet injuri nagoo sharmande misham.. chash man k az khodamee biyam pishe dusta o ajiyaye khub o
dust dashtanimm..

rastesh manam delam vase dadashim tang shode ..goftam ke dir b dir miyam net..ine k mesle ghab tond tond azash khabar nadaram..deltangiyam baa didane axsash tu gushim gahi kamtar mishe.
meeer30 az lotfet..mer30 az zahmatat va mamnoon az zahmataye hamegii..
movaffagh bashin .

rasti chera hardafe moghe cm gozashtan bayad etelaat o esmamo betypam
مامی: سلاام به رو ماهت عشششششششقم دشمنت شرمنده عزیز دل مامی.. ما هم خوشحال میشیم دوستای قدیمیمون پیشمون باشن. بس که خودت خوبی مارو خوب میبینی.. مامی به فدای دلت. الهی من فدای دل تنگت بشمم ... بیا بخخخللم لپام گل انداخت بس که تعریف کردی ازمون :))) بوس رو لپات عشششششششقم فایتینگ یه جا گزینه سیو داره فکر کنم.. ولی در کل یکم خرههه..خخخخ خودتو ناراحت کن فدات شم


شیمین
ساعت22:02---13 شهريور 1394
پیک استوری چه روزایی می زارید؟
مامی: راستش قرار بود همه نویسنده ا بنویسن.. ولی تقریبا همه فس شدن برا نوشتنش اونم نظرات پایینشه. حالا مفصل راجبش میحرفیم مرسی که پرسیدی عشقم


زهرا س
ساعت23:15---12 شهريور 1394
سلام
فیک عشق میرا اپ نمیشه دیگه؟
لطف میکنین ادرس فیک به زبان اصلی رو بدین! کجا میشه خوندش؟
پاسخ:شرمنده مترجمش دردسترسم نبود..سراغشو میگیرم چون اخرای فیک بود..اگه گفت وقت نمیکنه چند پارتشو شاید بدیم به کس دیگه ایی..بازم معذرت


DevilMary
ساعت23:07---11 شهريور 1394
بچه ها میشه تو این لینک به کیو رای بدید؟؟
این مسابقه مث جام جهانیه:|کلی دور داره و ما تو همون دوراولش داریم میبازیم
پووووف مال بهترین مکنه ی کی پاپه. مرسی جیگرام

http://www.soompi.com/2015/09/02/battle-of-the-maknaes-r ound-one-male-edition/5/
مامی: یکم دیره دیدمش بیانه.. نت نداشتم.. ولی اگه دیر نشده.. بازم بگوو تا توی پست اعلام کنم. بازم شرمنده.


Destiny
ساعت1:34---11 شهريور 1394
سلام بچه ها خسته نباشید
ببخشید من داشتم داستان اعتماد رو میخوندم که دیدم پارت۴لینکش خرابه و جاش پارت۳گذاشته شده.
خواستم درخواست کنم اگه ممکنه تصحیحش کنید.
ممنون

مامی: بله چشم درستش میکنم الان مرسی که گفتی


Motahareh
ساعت23:21---10 شهريور 1394
سبز..... سبز اخه واسه فن کلاب کیومین:// چقدر اون تم وب قبلی خوب بود....حیف
پاسخ:عزیزم هدر قالب چون متحرکه انتخاب شده..دوما قالب اولین فنکلاب کیومین که بسته شدم همین بود... اون تمی که شما میگی مال سرور بلاگ اسکای اصلا اینجا ندارش.....مطمئن باش قالب بهتری که باچیزی که مامیخوایم باشه پیدا کنیم عوضش میکنیم


Motahareh
ساعت16:32---8 شهريور 1394
و رو خداااااااا این تم وب و عوض کنید خیلللییییی ضایع ست=|||||
پاسخ:چیش ضایعست؟ قالب مشکش چیه؟


sss501
ساعت21:55---7 شهريور 1394
ba ejaazat chandta az ficaye eunhae o hae dadashimo down kardam khundaneshun tamum shod miyam cm mizaram o anjam vazife mikonam. biyaanne chon dir b dir miyam o fishy hafezeam nemitunam b moghe va part b part biyam bekhunam o tashakkor konam. biyaanne.

rasti babate kholase fica va esme kapelashun mamnoon.
va lotfan age mishe age hae dadashim tu ficaye kyumini ham bud esme dadash haemo ham benevisin k bedunam.. biyanne akhe hame ro nemitunam down konam .
meeeer30

pishapish o pasapas babate hamashun va hame zahmataye tak taketun basiiiiiiiiii ziyaaad mamnoonam, khaste nabashin hamegii..
movaffagh bashiin
fightiiiiing
مامی: خوهش میشه عشقم.. اجازه مام دست شماس. راحت باش.. جووون دلمی هر جور راحت تری نظر بذار.. خوهش میشه.. کاری نکردیم که.. ایشالا جدول دانلودارو به رزو میکنم اونجا هم کاپلارو میزنم. که راحت تر باشین ژووووون دلمییییییییییییی اجی بیا بغغللمم مامی به فدای داداشت... دلم یدفعه براش تنگ شد.. بس که هی داداش داداش کردی .. ماهی قرمز من *:) بوشه عشقم اسم هاعه رو اضافه میکنم از این به بعد. خخخخ.. ما هم موتوشکریممم. فراوووون. مامی به فدات بازم بیا پیشمون خوب؟؟ ععشققمی...مراقب خودت باش فایتییییییییینگ


sss501
ساعت21:37---7 شهريور 1394
salam mami jun
bale khodamam..
biyaaaanne dge mesle ghabl zood b zood nemiyam net o webgardii..
dele manam vaaasatun tang shode bud ..albatte 1 moddat ham nemitunestam biyabametun felfeli shodin taghriban az hamuun zamaani k webaye morede alaghamo felfeli kardan hame chi vase man nesbat n web o net gardiyam be ham rikht ..khoda javabeshuno bede,...
delam vasat tang shode bud...
biyaanne k zood b zood nemiyamm
پاسخ: سلام به رو ماهت اونی خدا ببخشه.. یکم از خیلی اونور تره.. کلن نمیایی :|| دیگه داشتم از بازگشتت نا امید میشدم. اوه اره دود شدیم رفتیم هوا..خخخ خوشالم که پیدامون کردی خدا از ریشه بسوزونتشون :(((( اونی.. منم دلم برا چندتا چندتا کامنتات تنگ شده بود.. خیییللیییییی زیاد عب نداره.. همین که خوب و روبربه راه باشی و منو فراموش نکنی خوبه. بهم سر بزن اونی دوسست دارم. مراقب خودت باش بوووس رو لپات


شیمین
ساعت1:13---6 شهريور 1394
می خواستم از نویسنده عشق در رم یه تشکر ویژه کنم و واقعا به خاطر اپ این فیک زیبا با موضوع جدید ازش ممنونم خسته نباشی
مامی: موتوشکرم عزیزم جوجه مدیرم.. پری هم خوشحاله که دوسش داشتی.. حتما بهش میگم.


DevilMary
ساعت13:07---5 شهريور 1394
سلام و عرض ادب
عاقا اینجانب داشتم بصورت کاملا سایلنتی عشق کافی نیس رو میخوندم
اما قسمت هفتش قسمت۶هست
یعنی وقتی میزنم رو قسمت۷قسمت ۶باز میشه ... خلاصه بگم قسمت هفتش رفته ددر
از مسولین محترم تقاضا دارم درستش کنید عاقا
میخوام بخونمش خو
دستتون درررررست
بوج بوج

مامی: این مسئول محترمه به فدای تو که زیر زیری فیک میخونی خخخخخ باشه درستش میکنم. ستااره بیچینی.. فیک بخونی.. بوس بوس فدات


sara83
ساعت17:22---4 شهريور 1394
الان نظر اومد چطور شد یهو
پاسخ:گفتم که


sara83
ساعت17:20---4 شهريور 1394
چرا اینجا انقدر سخت میشه نظر گذاشت نمیاد که همش ارور میده
پاسخ:عزیزم بلافاصله گاهی نشون نمیده...بیشتروقتها بچه ها یا یادشون میره از تایید هم دربیارن..نرات باید تایید شن تا معلوم بشن.. برای همین بقیه فک میکنن سخته..اگه از مربع کنار پسخ نر بذارین نه تو ادامه مطلب 90درصد نظرات ثبت میشه


DevilMary
ساعت11:49---4 شهريور 1394
ممنونم عزیزدلم همزاد خوشگلمممممم
ببینم از بین‌شماها کسی واسه میتینگ تهران نمیره؟؟
من نمیتونم برم عررررررررر
پاسخ:فدای تو بشم... والله نه...تازه یه دوره همی جویری تو پارک بانوان داشتیم با هستی عزیزم..که اعلام نکرده بودیم به عنوان میتینگ اونجا گفتیم که یه میتینگ شیچولی و ایونهه و جویری با بچه های تهران بذاریم...اونو بذاریم میریم..ولی این میتینگو..نه.. به دلایلی


bita
ساعت5:04---4 شهريور 1394
رمز عشق میرارو که زدم اومد ولی فقط لیست پارتاس.روشون نمیشه کلیک کرد
پاسخ:سلام عزیزم درستش میکنم. ببخشید اشتباه از من بود


DevilMary
ساعت0:20---4 شهريور 1394
هلو ملو به مامی مرخه و خاله شهردونه خخخخخ
عاقا عرضم به خدممتون که چیزه:ادرس فنکلاب کیو رو عوضش کردیم ادرس جدبدش اینه ک تو لینک گذاشتم
اگ ممکنه .اگه ممکنه ها به بچه ها یه خبر کوچولویی بدید میترسم گممون کنن
میسی میسی
راستی بالماسکه ب یادها پیوست؟؟؟؟ پس کوش؟؟


پاسخ:این مامی هم برای من لقب گذاشتااا... جانم...بوگو.. به به مبارکه...چشم رو جفت چشامون..اطلاع رسانی کرده وشمارا لینک مینوماییم... بالماسکه هم..مامی میاد خودش میگه...


الهام
ساعت22:56---3 شهريور 1394
هووووووووووف پیدا شد بالاخره -______-
یکی از دوستان داد اخرش
فایتینگ با وب جدید
غرض از مزاحمت من چندمدت پیش قبل کنکور یه فیکی میخوندم کیومین بود اسمش بگو این عشقه say its love
این فیکه الان دیدم وبش پوکیه و هرجا رو گشتم پیدا نکردم خبری ندارین ازش؟؟؟؟؟
فک کنم نویسنده ش اسمش آمبر بود
تچکرررررررررررررررر
پاسخ:سلام خانوم.. ما خیلی اطلاع رسانی کردیم..بازم خیلیا نمیدونن هنوز جانم... والاا خیلی وقت پیش میشه پس..من پارسال با امبر حرف میزدم میزدم میگفت داره ادامش میده... ولی خب نه نمیدونم اصلا خودش کجاست..من خودمم فیکو ازتو وب نخوندم از بچه ها گرفتم باز خبری شد میگم بهتون فدات


bita
ساعت0:31---3 شهريور 1394
راستی برای فیک عشق میرا من رمزو میزنم ولی نمیادوورمزش مگه عدد کیومین نیست؟
پاسخ:فیکارو چون انتقال دادیم باید رمزا همون عدد کیومین باشه..کدو پارتشه؟کلا برات نمیاد؟


bita
ساعت0:28---3 شهريور 1394
چرا یهو فی.ل شدین؟الان تازه ادرستونو فهمیدم
راستی باران قرار بود فیکشو بذاره چی شد؟
پاسخ:دیگه....چی بگم اخه...الکی میزنن یه جا میپوکونن..همه وب رمز بود حالا خوبه...ما تو رومای تلگرام الاع رسانی کردیم اگه کسی ازت پرسید بارم بگو بهشون عزیزم.. والله یکم بگیر نگیر داشت...الانم اوکیه ..منتظر کاورشیم..ایشالله به زودی برنامه اپشو میذاریم رو وب...چون یکم شرایط اون فیک یه فیک دیگه فرق داره...


شیمین
ساعت18:48---2 شهريور 1394
وای تقویم جدید خیلی نازه
پاسخ:یکی از مومنتای مرگ کیومینه... کیو هیچ وقت از مینو وقتی بهش نزدیک میشه فاصله نمیگیره... فاصله رو فقط


hee.cat
ساعت16:02---31 مرداد 1394
مامان عررررررررررررر...
شری عرررررررررررررر...
حواسم نبود جای یکشنبه الان اپ کردم.ایم خنگگگگگگگگگگگگگگگگگ...
عرررررررررررر ببخشیدددددد واقعا حواسم نبود امروز شنبسسسسسسسسسسسس...
عرررررررر عررررررررر...
عررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررر....

مامی: خخخخخ دیگه اپ کردی جوجه.. عب نداره خوش به حالشون شد.. دفعه بدی دقت کن عااششششششق خل بازیای همتونماا


hee.cat
ساعت3:09---31 مرداد 1394
مامان عرررررررر....
خیلی وخ بود ت پست ثابت ولو نشده بودم..
عرررررررر مامااااااننننن عرررررررر....
مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن مامااااااننننن...
دلم خاس صدات کنم:/
ایم خنگ...ب دلنگیر-____-
مامی: عر زدن نداره خووو ولو شوو.. راحت باش.. خونه خودتونه...خخخخ جون...جوون. جون..جووون..جوون...جوون...جوون...جووون...جووون...جووون.جوووون.جوووون....جوووون....جووون...جووون. *_* دلتو قوربون پیشی بده ماچو بیاد *:)


DevilMary
ساعت15:41---30 مرداد 1394
کیو بهترین ووکالیست مرد کی پاپ شده
چووووووون دلم
تبرررررریک به همه
تبریک بگیییییید

مامی: تو اینو از کجا فهمیدی؟؟؟ چرا من از دنیا عقببممم اخهه؟؟؟ بگو اینو از کجا فهمیدی جییییییییییغعغغ روح گیمری داره جفتک میندازه... خخخخ دست و جیییغ و هووورااااااا ناز نففسسسسسششششش جووووووون ^__^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین